Nalkas utgång

Nu kom mina tjejer hit med sminket, och Axel har varit här med vinet. Jag har världens bästa vänner jag!
Ja, vad händer då ikväll? Jag har i alla fall fått order om att sminka mig så att det går fort med resten sen. Duscha måste jag, mitt hår är ap-äckligt! Har hört att det nalkas förfest hos Bella? Vi får väl se.. Imorgon är det i varje fall jobb igen, så måste bli hyffsat lugnt. Men lite utgång blir det nog, o'learys! Jag kommer springa som en stucken gris här mellan mitt skrivbord och toaletten när jag ska sminka mig, inte okej! Men ett måste. In på toan som en vanlig Emmy, ut från toan som en helt annan person. Som jag har fattat det, en bättre person :P Extreme makeover!

Dags att hämta kaffe såhär efter maten! Hoppas ni alla får en bra kväll. Kram ♥


Kommentarer
Postat av: stina

peppa emmy peppa :D

2010-04-02 @ 21:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0