Måndag

Hej på er!
Efter en lite speciell helg så är jag åter igen tillbaka på jobbet. Jag tror (för andra gången) att det verkligen är försent för mig att åka på maginfluensa nu *peppar peppar*! Det är ju nämligen så att My har legat supersjuk i maginfluensa hela helgen, så det har inte varit någon större hit. Kommer inte ihåg någon gång som jag har tyckt så synd om en människa!

Outfit of today:


Jeans - Gina Tricot
Linne - Forever21, New York
Och en knut på huvudet, det funkar alltid!

Idag blir det jobb till 21,00 och sedan ikväll vet jag inte vad som händer, blir nog en hyffsat lugn kväll kan jag tänka mig. Hoppas ni får en bra måndag! Kramar ♥

[Efter att ha tittat på bilderna ett antal gånger ser jag åter igen en BEN-GET! Är detta hur jag ser ut i verkligheten? Min tidigare så bra dag, blev en "fan-jag-är-för-benig,-måste-göra-något-åt-det-för-såhär-vill-jag-inte-se-ut-dag!]


Kommentarer
Postat av: Stina

Supersnygg look där emmy :)

2010-04-28 @ 13:15:29
URL: http://stinaholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0