iPhone, inte iPhone?

Okej. Jag håller på att få krupp och krypa ur skinnet på mig själv! Under tiden jag var i NY förvandlades som sagt halva världen. En av förändringarna var att My har gått och köpt sig en iPhone. Jag har aldrig varit ett stort fan av iPhone, har alltid tyckt illa om den rent ut sagt, men nu är jag som besatt. Jag vill ha en NU NU NU, inte sen, utan NU!
Jag har ett par alternativ.
1. Skaka av min känslan och skita i vad jag vill ha.
2. Fundera lite på saken, sedan köpa kontant.
3. Fundera lite på saken, öppna upp ett nytt abg vid sidan om mitt nuvarande och betala av iPhone på så sätt.
4 Inte fundera, bara köra på!

Jag behöver er hjälp! VAD SKA JAG GÖRA?


Kommentarer
Postat av: My

Det du själv känner för :)

2010-04-14 @ 21:27:21
URL: http://mylindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0