Glad Påsk!

Hej på er! Vilket underbart väder vi har idag, eller hur? Igårkväll blev det lite utgång med My & Stina. Satt hemma hos My och drack ett glas vin innan vi åkte in mot O'learys för att träffa folk. Åter igen var det inte jättemånga man kände, men träffade på söta Emelie och även lite folk från jobbet. Trevlans! :-) En ganska nykter kväll blev det för oss alla, främst för My som körde. Och som jag förstod det så var det ingen 10 poängare att gå ut nykter ;-) Ikväll blir det nog att utnyttja vår lilla privata taximan istället, mycket bättre än att en av oss ska behöva vara nyktra!

Jobbar idag också, gutt med 110% OB ännu en dag, helt underbart faktiskt! Fast jag ska försöka komma ifrån jobbet tidigare än jag egentligen slutar (20,30 enligt schema) då kvällen jag bli lite stressig annars. Hoppas på att det går bättre idag än igår då dom vägrade släppa mig.

Nu ska jag jobba vidare här. Glad påsk på er!! Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0