Fredag

Godmorgon! Igår blev det ingen rese-upptareing för mig, tror att jag har en dag kvar, men hade inte riktigt tid. När jag slutade jobba åkte jag & My direkt in till stan för att köpa inlines. 1100 för inlines, hjälm & handledsskydd. Ja, billiga livsförsäkringar! Sen bar vi oss ut på en färd. Shit fiskpinne vad roligt! Åkte in till stan & tillbaka och det tog ungefär 70 minuter. Läskigt men roligt! Folk som såg mig måste fått sig ett gott skratt i alla fall!
Idag är planen att jag ska ta inlinesen in till stan lagom tills My slutar jobba för att ta sällskap med henne hem. Ja vi får se hur det blir med den saken. Har ett blåmärke på benet som gör apont bara strumpkanten eller byxan kommer emot, så vet inte hur det ska gå med ett par tjocka hårda inlines sittandes där. Får se hur det urartar sig under dagen. Men jag trodde att jag skulle ha träningsvärk? Har inte den kommit än eller är det inte så bra träning som man tror att åka? Hmm..

Igårkväll bestämde jag mig för att jag måste bestämma mig under dagen om jag ska ha iPhone eller inte. Jag vill verkligen ha den, men vet inte om jag själv känner att jag borde lägga pengar på den när jag har en fullt fungerande telefon som det är. Är jag värd det eller ska jag lägga dom pengarna på något annat? Snälla, hjälp mig :P

Nu ska jag fortsätta jobba här :) Ha det underbart vänner. Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0