1 april

God morgon på er.
Igårkväll var det tjejmys hos Sara med snack och utredning. Känns bra :) Tack för kvällen flickor (!) även att jag inte var på topphumör. Fick så fruktansvärt ont i magen helt utan förvarning, trodde helt ärligt att jag var påväg att dö, och jag skojar inte när jag säger det! Men men.. det gick över hyffsat under natten men nu börjar det komma tillbaka igen. Inte alls okej med tanke på att vi fortfarande har utbildning fast sitter i telefonen. Blir det som igår vet jag inte vart jag tar vägen nämligen :P

Jobbet går bra, märker verkligen skillnaden mellan konsument och företag. Företag är mer förstående och trevliga i telefonen och förstår vad man pratar om. Medan privatpersoner tar förgivet att med en knapptryckning kan vi fixa allt. Mycket bättre med företag! Tummen upp!

Nu ska jag bearbeta magen genom att sträcka på mig. Jag vet att man ska det! Haha! Allt för att slippa skiten även dom det är sjukt svårt! Ha en underbar dag i det fina vädret! Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Bella

Inte okej med magont :( :P

2010-04-01 @ 15:58:38
URL: http://metrobloggen.se/barabella

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0