Välkommen hit, kära du!

Välkommen!

Ja, ibland är man allt bra korkad och skaffar en ny blogg bara sådär huxflux. Men jag kände att jag inte längre ville ha min gamla. Så här är jag på nytt.
För er som inte har följt min förra blogg så heter jag Emmy, 20 år, och är bosatt i Kalmar. Enligt alla papper bor på med mina föräldrar i Rockneby, men jag har valt att flytta ifrån dom och bor nu istället hos världens bästa vän My och hennes mamma. Underbara människor, enligt mig de bästa som finns faktiskt!
Jag jobbar för tillfället på telenors kundtjänst. Älskar att resa, långa som korta resor. Glad, sprallig, konstig, allvarlig, generös, snål, tråkig, helt beroende på vilken dag det är. Men oftast glad, utåt iaf. Sen att det finns människor som ser igenom mig är en annan femma. Mystisk är jag nog iaf. Och lite svårförsådd. Har en förmåga att hänga upp mig på saker och ting vilket inte är så bra kanske, men det vet jag om.

Att jag ibland kommer skriva lite konstiga saker, det får ni leva med. För det är faktiskt min blogg, och vad jag vet så har vi yttrandefrihet i sverige? Bloggen kommer handla om mig, vissa grejer som rör mig, vissa grejer som inte rör mig. Jag har också en förmåga att skriva i gåtor vilket jag tycker är roligt. Andra tycker nog inte att det är lika roligt att läsa, men det bryr jag mig inte om. Det har hänt/händer/kommer hända saker som jag inte kommer skriva ner i bloggen. Ni förstår att jag är, eller har i alla fall varit, lite utav en instängd människa. Lever bakom stängda murar (inte bokstavligen) och delar inte med mig av allt. Men det ni inte vet mår ni inte dåligt av.

(Min gamla blogg; http://emmyblomkvist.blogg.se)

Så än en gång, välkommen till min nya blogg. Jag ska göra mitt yttersta för att försöka roa er!



This is me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0