Tisdag

Godmorgon. Ursäkta mitt språk, men jag är nog faktiskt död. Mina ögon går i kors, jag knaprar på halstabletter då halsen gör ont och jag skulle bli förvånad om inte näsan börjar rinna snart. Heja. Turen är på min sida! Hur mår ni idag?

Okej, filmen igår. Efterlängtade New Moon. Den var.. bra! Mycket bra faktiskt! Fast Twilight är bättre då det är lite för lite Edward i den nya. Sen är det så roligt om man har läst böckerna för då vet man precis vad som händer, men jämför scener osv. Underbara böcker & filmer. Snart ska jag påbörja läsningen av bok nr. 5!

Nu ska jag dricka kaffe & knapra halsisar. Ha en bra dag :-) Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Frida

Ja visst är den underbar :) bok nr 5?? av twilightsagan? nu har jag missat nått.. vad heter den??

2009-11-24 @ 20:06:08
URL: http://fridaramstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0