Söndag

Godmorgon eller något. God förmiddag kanske man säger såhär dags på dygnet. Igår var en händelserik kväll vill jag lova!
Började kvällen hemma hos Emma med vinpimplande, buzz-spel & singstar. Begav oss mot stan och O'learys. Träffade lite folk. Bestämde oss för att åka hem. Ringde taxi. Hela tiden samma svar "Äh, det är bara att haffa en taxi. Vi har inga lediga. Dom kör på larmgatan hela tiden." Aa, eller hur. typ en taxibil varje kvart. Heja! Tillslut kom det en taxi som vi fick ta. Mycket otrevlig taxichaufför. Fyfan. Han ska anmälas för han borde inte få ha kvar sitt jobb. Fiia hoppade av taxin en bit innan hon skulle då taxichauffören var dum i huvudet. My & jag åkte vidare. Han tjaffsar, och ni som känner mig vet att jag kan faktiskt bli ganska uppkäftig när det är det som krävs så han fick veta att han levde för varken my eller jag var tysta. Storhelgstaxa för 6 personer (storbil) när vi var tre stycken en helt vanlig lördag. HA! Den trodde han att han skulle komma undan med. Nu har vi namn och taxi-id nummer. Han ska få vad han tål!
Typ två liter vin och en utekväll senare vaknade manupp imorrse med vetskapen om att det var jobb som väntade och nu sitter jag här. Jag mår faktiskt bra vilket är skönt, men kan inte påstå att jag ser fram emot att sitta här till 20,00. Men sånt är livet! Pengar, pengar, pengar!!

Nehe, dags att göra det jag får betalt för kanske, ta skit. Ha en fortsatt trevlig söndag & första advent! Myspys. Idag ska man typ dricka glögg och äta lussekatter. Men inte jag inte! ♥


Fiia & My igår. Tack för kvällen tjejer!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Blir ju storhelgstaxa om ni åker efter 12, är ju första advent idag :P

2009-11-29 @ 13:57:27
URL: http://nadjasegna.blogg.se/
Postat av: My

Nadja är inte dum hon.... ;P Men undra om taxi chaffuören tänkte så långt :P

2009-11-29 @ 16:57:28
URL: http://mylindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0