Nu kickar vi igång

Nu slutar jag jobba om mindre än en timma vilket innebär en sväng förbi bolaget för att inhandla förfriskningar och sedan idoltittande ikväll. Blir nog ett glas vin också kan jag tänka mig, fast vinet egentligen är tänkt till morgondagen då vi har lite utav en "girls night only" och allt vad det innebär (kortspel, vin & snack typ! Underbart!) Solen har tittat fram idag också, kommer inte ihåg sist jag såg den faktiskt.. men idag så! Och den var vacker när den gick ner vill jag lova;


Utsikten från mitt jobb. Det var finare i verkligheten är på bilden!


Kommentarer
Postat av: hanna

tror det blir någon av dom svarta faktiskt, frågan är bara vilka ;D

2009-11-20 @ 19:35:18
URL: http://frokenwalli.blogg.se/
Postat av: Diana ♥

Jättefin din nya blogg är! =) Just nu har jag en tävling på bloggen i samarbete med Lauras utvalda favoriter som är en inredningsbutik på nätet i lantlig romantisk stil, Shabby Chic. Jättefin vinst - var gärna med och delta! Tror du skulle gilla den! =) Kram, Diana

2009-11-20 @ 23:12:22
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0