Måndag - ny vecka

Godmorgon. Sovit gott? Jag hade lite svårt att somna igår (som att det är ovanligt nu för tiden...) En timma efter vi hade sagt godnatt så hör jag My; "mm" och jag svarar; "aa!" och sen var det helt tyst igen. Haha, det visade sig imorrse att hon inte hade förväntat sig något svar. Men vafan liksom. Oatrigt att inte svara ;-) Efter 1-2 timmar somnade jag iaf och gud vad skönt det var att sova! Någon som har tips på hur man kan somna snabbare? Jag har aldrig förr haft svårt för att somna. Har egentligen somnat innan jag ens lagt huvudet på kudden, men inte längre. Jag antar att det är lite mycket som rör sig i skallen just nu. What to do?

Idag är det iaf jobb som gäller till kl. 17,30 och sen ikväll blir det bio med My, Tove & Matthias. New Moon, då premiären klantade sig pga. en viss MIG! Sorry guys! Men ikväll blir det av, och jag kommer älska filmen! Någon som sett den? Lika bra som Twilight?

Nehe, dags att jobba. Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0