Good news!

Igår hade vi mys med god mat & dricka & senare idol. Tack för en bra kväll!

Idag är jag ledig från jobbet. Det var på tiden vill jag lova! Så slapp slapp slapp blir det, och sen hämta busmus på jobbet vid 17.10? Bytt öppettider i stan verkar det som. Min vagel är nästan borta och min rygg sammarbetar inte precis som vanligt. Jag blir så trött...

Hur eller hur, anledningen till att jag skriver nu är för att jag känner att det har varit väldigt mycket negativitet i bloggen de senaste dagarna (med all rätt...! Människor förändras.) så jag tänkte göra något positivt, kolla in detta!!


Kommentarer
Postat av: My

Facebook GILLA :D

2009-11-28 @ 19:02:25
URL: http://mylindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0