Godmorgon!

Vad härligt att vakna vid sisådär halv 1. Haha, men jag behövde sömnen tror jag bestämt. Jag jag har intalat mig själv att jag var värd att sova så länge!
Och nu när jag startade datorn så såg jag att nästan alla av mina gamla läsare har följt med mig till den här nya impulsbloggen också. Det trodde jag däremot inte. Och ska jag vara ärlig så hade jag inte brytt mig heller ;P haha.

Ikväll blir det Girls night med My, Lizzie & Linda. Kortspel, skitsnack, vin, drinkar & småplock. Underbart kommer det bli. Kanske att kameran får titta in också, vi får se =) Åker evetuellt in en sväng till stan med ikväll, men vi får se :) Jag & cyklar är lite som katt & råtta. Vi fungerar inte alls bra ihop!

Ha nu en bra lördag! Jag ska försöka ta vara på min enda lediga dag, enligt bästa förmåga.
Kramar ♥

Bild tagen utanför Liseberg i somras. Visst är den fin?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0