Fredag

För allas vetskap så har jag varit i slagsmål med mig själv inatt. Mitt öga är svullet och det gör något sjukt ont! Det kallas även för vagel! Minst en gång om året åker jag på det. Men senast det var såhär hemskt och gjorde såhär ont var när jag gick på högstadiet. Någon som vet vad man gör för att få bort skit som detta? För fy in i helvete vad hemskt det är. Och jag som klagar på när jag har ont i ryggen... (vilket jag fortfarande har, men just nu så hör det inte hit!)
Hur eller hur så plågar jag mig själv genom att sitta och stirra på dataskärmen på jobbet som vanligt. Mitt team ska till Pipes ikväll med jag skippar det. Jag känner faktiskt inte alls för det och då borde jag väl inte gå heller? I guess not..

Nej vilken klagodag! Nu får vi sluta med det :-) Hoppas ni har en toppenfredag! Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0