Måndag

Godmorgon gott folk! Sovit gott? Jag har sovit hur skönt som helst så att gå upp imorrse var en riktig plåga! Men det är sånt man får leva med!
Jag har snöat in mig totalt på att köpa en systemkamera men har lite problem med vilken sort man borde ha? Själv är jag förtjust i Nikon, men vet inte? Jag ska inte köpa den innan jul iaf, men kolla kan man alltid göra :) Någon som har förslag?



Måndag: Jobb 07,30-16,00. Hämta min bil i Rockneby, hämta My på jobbet. Träna? Min rygg måste verkligen börja sammarbeta med mig nu! Den börjar liksom gå mig lite på nerverna så att säga..
Tisdag: Ledig från jobbet :) Än så länge har jag inga planer, så jag är öppen för förslag!
Onsdag: Jobba 07,00-15,30. Julklapps-shopping?
Torsdag: Jobba 10,30-19,00.
Fredag: Jobba 10,30-19,00. Ut till Rockneby för att spendera min lediga helg där. Hundvakt hela helgen då mor & far ska till Tyskland. Önskelista ska skrivas och pengar ska skickas med dem!
Lördag: Rockneby
Söndag: Rockneby

Får se vad som planeras in mer. Måste åka bort till vårdcentralen och lämna in min hälsodeklaration (heter det så?) annars får jag inte ta Twinrix-vaccinet nu den 8:e. Jag måste leta upp Twiligtboken till My så att hon kan läsa den. Jag trodde aldrig att hon skulle vilja göra det, men se vad fel jag kan ha :D Underbart! Den boken ska jag iofs kolla efter redan idag! Men nu först ska jag jobba klart för dagen! Hoppas ni får en bra måndag! Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Dinka

Gå in och känn på de olika märkena. Jag kan tex inte ha Nikon, den är för stor för mina små händer. Canon ligger däremot perfekt.

Sen har vissa inbyggd zoom i huset, andra har det inte vilket gör att objektiven blir dyrare, om du vill ha det vill säga. En annan grej som man lätt missar är att alla har inte Live view. Vilket är rätt smidigt att ha. Det var några tankar iaf. Lycka till i djungeln.

Kramar

2009-11-30 @ 14:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0