Pizza & min bil

Pizza till middag igår. Pizza till fyllemat inatt. Pizza till middag idag. Imorgon vaknar jag och ser ut som en pizza. Bli inte rädda. Det är fortfarande samma gamla Emmy, fast i pizzaformat!

Okej, jag erkänner. Jag har tråkigt på jobbet. Har suttit och läst lite sms från veckan och reflekterat lite över det och nej, jag har inte gjort något fel alls. Känns bra. Tror jag. Okej.. jag är fortfarande lite smått förvirrad. Inte helt övertygad. Men jag jobbar på det! Människor förändras, så enkelt är det. Ibland till det bättre, ibland till det sämre & ibland inte alls.


Nu ska jag jobba klart den sista halvtimman här. Sen spela sista bingot. Sen hämta min bil som min söta bror har fixat. Bättre sent än aldrig sägs det ju ;P Nu får jag lite dåligt samvete för att jag har ringt och skällt på honom lite... men annars hade jag nog inte fått den förrens till sommaren ;) Ha nu en bra kväll! Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0