Onsdag

Nu är jag på plats på jobbet igen efter en bussresa, yes. För tillfället åker jag buss. Trodde ni aldrig va? Faktiskt så är jag ganska stolt över mig själv även om jag fick åka vid 07.20 idag.
Igår skulle jag ju tränat. Men i och med min förkylning så skippade det. Jag har varken tid eller råd att bli mer sjuk nämligen, så det var så det fick bli.
Från en sak till en helt annan så såg jag hur mkt jag fick i lön nu. Och där fick jag lust att typ.. jobba 24 timmar om dygnet. Så.. någon som vet något bra ställe som man kan extraknäcka på? Skämt å sido.. aldrig mer tjänstledigt utan att jag verkligen behöver det iaf. Det är en sak som är säker! Det är inte värt det.

Nehe, kaffedags nu. Ha en bra dag. Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0