Kaffe, lax och sånt.

Tre koppar kaffe och en bit lax senare mår jag bra. Står stadigt med alla fötterna på jorden igen. Inväntar fikarast. Då blir det mer kaffe. Visste ni att man kan bli skakis om man intar för mycket koffein? Det förklarar en hel del.
Fick ett samtal av min syssling idag också. Chockad till max! Lite jobbrelaterat och så bjöd han även upp mig & My till Motala igen. Någon gång kommer vi upp igen, tiden & pengarna ska bara finnas :)

Efter jobbet idag så ska jag iaf in till stan & möta Tove & Matthias. Uträtta lite ärenden och sådär och sen vänta på att busmus slutar jobba. Då blir det hemfärd. Mat(?). Grey's. Sova.
Nu ska jag äta upp chipsen från helgen som så vackert ligger på mitt skrivbord. Imorgon blir det jobb 08,30-17,00 så då ska jag åter igen pröva lyckan och åka buss. Ångestframkallande att tryckas ihop i ett trångt utrymme med ett gäng främlingar och någon av alla har säkert svinis. Men även jag måste utmana ödet och göra sådant. Man kan inte glida på en räkmacka genom livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0