Min dag i bilder (och ord)

Såhär sammanfattar jag min dag på jobbet;


Jag får passa på att be om ursäkt för mitt raseriutbrott i bloggen igår. Men faktum är att jag menade precis vad jag skrev, men jag kanske hade kunnat uttrycka mig på ett annat sätt. Så, nu har vi fått det överstökat!

Idag är annars en mycket bra dag. Bingolotto ska spelas ikväll precis som vanligt. Jag är på bra humör! Brukar ju alltid gå någon film efter bingot, undra vilken det är ikväll.. något bra förhoppningsvis! Hihi.. nu ska jag ta tag i chipspåsen här! Ha en fortsatt bra söndag! Kramar ♥


Kommentarer
Postat av: Catja päronpung!

ja! Absolut! En myssöndag på jobbet! Vi har ju mysdräkten på precis som planerat;)

2009-11-22 @ 16:40:39
URL: http://www.nogg.se/petrina
Postat av: My

Jag tycker att du formulerade dig jättebra igår. Det är ju vad du känner så varför inte? Du ber för mkt om ursäkt vännen <3

2009-11-22 @ 17:54:55
URL: http://mylindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0