-


Måndag: Jobba 09,00-17,30. Bio (New Moon) 21,30-23,30.
Tisdag: Jobba 08,30-17,00. Träna afropass på Friskis & Svettis 20,00.
Onsdag: Jobba 08,00-16,30. Löning!! Fiffla lite hemlisar i stan (hoppas att allt hinner lösa sig till dess, jag håller alla tummar jag har!!)
Torsdag: Jobba 08,30-17,00. Träna? MY! TRÄNA?! Vilket pass? Medel?
Fredag: Jobba 08,00-16,30. After-work med jobbet då bowling byttes ut mot mat på Pipes of Scottland.. vi får se lite vad som händer.
Lördag: LEDIG! Får se vad man hittar på. Kanske gå en sväng på stan för att leta lite sommarkläder? Mitt i vintern? Svar: ja!
Söndag: Jobba 11,30-20,00. Missar bingolottos första timma pga. av det. Men spelas ska det nog iaf. Emmy duttar av efter!

Det är väl ungefär detta min vecka består av. Eventuellt någon mer träning om det hinns med, men det beror lite på :) Sen har jag planerat att läsa ut min bok "Mera självkänsla" också.. men det kan man ju göra på kvällstid.. eller dagtid.. eller på morgonen. Ja helt enkelt när tid & lust finns. Vad ska ni göra i veckan? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0