Utgång

Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. 

Utgång ikväll. Jag säger som My's tröja säger. "Tonight's gonna be a good night." Jag hoppas att tröjan har rätt. Fast jag vet att en tröja inte kan påverka. Det är upp till oss att göra det roligt och jag ska försöka! Men först mat. Sen smink. Sen kläder. Och mitt i allt detta ska jag hinna dricka vin också. Jag kommer nog bli full, för det kommer antagligen drickas snabbt. Men my, oroa dig inte. Du ska inte behöva hålla mitt hår ikväll. (Jag kommer ha det uppsatt) HAHA! Skämt å sido, riktigt SÅ snabbt ska jag inte dricka så det ska behövas.
Vi ses i dimman! ♥

Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp. Pepp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0