Söndag

Jag håller på att vänja mig vid tanken på att jag numera är ägare till världens finaste systemkamera - det går framåt!

Inatt kunde jag inte sova. Slumrade och vaknade sedan med ett ryck, utan anledning. Vände på mig och gjorde samma sak. Höll på till 4-5 tiden och sen somnade jag för att sedan vakna vid 6-halv 7 och återgå till samma mösnter. Inga mardrömmar, ingenting. Bara oro eller något liknande. Suck. Jag var trött idag. Nu är jag inte så trött längre, men blir nog snart.

För övrigt så hade jag kunnat betala nästan hela resan istället för att köpa kameran. Men så får jag inte tänka, för precis som My sa igårkväll så håller kameran i flera år medan resan bara håller i två veckor. Men med hjälp av kameran kan jag föreviga resan. Hon är smart den där My. Hon är typ bäst!

Nu ska jag ut i kylan en sväng för att sedan hämta kaffe. Ha en bra dag :-) Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0