Onsdag

Godmorgon hörrni! Det här med att gå upp vid klockan 05,30 efter ca. 3 timmars sömn är inget jag rekommenderar. Bara så att ni vet. Därför snoozade jag till 05,45. Och för er vetskap så blev jag inte piggare för det. Härliga morgnar!
Min dag ser ut såhär: Jobba 07,00-15,30 och sedan direkt ut till Rockneby för att hämta.. ööhm.. vad var det mer än spriten & vinet? Jag får fråga My sen, för jag har hjärnsläpp. Efter det så ska jag iaf till vårdcentralen och lämna in lite papper (hade varit bra om jag hade haft med mig pappret till jobbet. Ibland tänker jag inte alls.. jag får försöka få tag på det på annat sätt!) Och efter det vid 17,00 när My slutar så har vi lite andra planer.
Det var för övrigt 1 December igår. Förut har det varit varmt, skamligt varmt för att vara november, men nu de första dagarna i julmånaden så har minusgraderna lagt sig som ett täcke över Kalmar. Brr!

Juste! Jag hade faktiskt hemska drömmar inatt, enligt mig själv :P Jag drömde att jag var tvungen att stiga upp senast kl. 06,00 varje morgon (oavsett om det var helg) för att jag inte fick sova för länge. Och jag tvingade mig själv, varje morgon. Vaknade sedan i ren panik (klockan var 03,17) och trodde jag hade försovit mig. Helt förstörd. Sånt handlar mina mardrömmar om. Vad drömmer ni om?
Jag ska bättra mig, jag ska inte sova bort halva dagarna när jag är ledig. Jag lovar att försöka. Men ibland är man helt enkelt trött...

Nehe, nu ska jag ta tag i allt här. Ha en bra onsdag! Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Nadja

Träningskorna som du nämde i inlägget innan? ;)

2009-12-02 @ 09:55:01
URL: http://nadjasegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0