Nikon D5000

Nu är den köpt. Min efterlängtade systemkamera. Nikon D5000. Svindyr, men nu har jag en.




Utgången igår blev inte riktigt som planerat. Vi förfestade med My's Nintendo Wii som hon fick i julklapp & sjöng singstar. Sen var Matthias & Tove snälla & körde in oss till stan, Sandra för att vi hade planer på att dansa hela natten lång. Och där står vi i kö som alla andra och när vi har typ 5 meter kvar för att komma in så är det FULLT?! I hopp av att dom skulle släppa in fler allt efter som så står vi kvar i yttligare en och en halv timma typ innan Tove & Matthias hämtar oss igen och vi åker och käkar istället. Jag tar på mig skulden, för jag var ju faktiskt den som inte ville åka in allt för tidigt. Men nästa år är det inget snack om saken. Vid klockan 21 ska jag köa. SÅ DET SÅ!

För övrigt så har jag varit helt.. off idag. Först frös jag massor. Sen blev jag kalasvarm och nu fryser jag igen. Någon glädje hittar jag inte heller i att ha köpt min älskade eftertraktade systemkamera. Nu är det ett faktum; jag är inte normal.


Aja, nu ska jag typ kolla tv & vänta på att kamerabatteriet laddas så jag kan inviga den sen. Ha en bra kväll :) Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0