Lördag

Jag vaknar av en hund som ligger och tittar på mig & knuffar mig i ansiktet med tassen. Jaja, bara att gå upp! Gå ut i det regniga och ruskiga vädret. Se fram emot en kopp kaffe och en macka. Gå in, varken kaffe eller macka finns. Inte ens en jävla kaffebryggare har dom här kommer jag på. Hjälp. Bröd är ju inga problem, det är bara att åka och köpa. Men kaffebryggare får fasiken vara.
Gör man ens så? Ber sin dotter vara hundvakt en helg och handlar inte ens hem bröd?! Något pålägg fanns inte heller för den delen. Jaja, det är väl bara att acceptera.

Nu är det iaf snart dags för lunch. Undra vad jag ska hitta på att äta. Vad som finns osv. Sen kommer My ut hit och runt halv 8 tiden förljer jag med henne hem igen för att framåt kvällningen sedan återvända till byn.

Nu - mat. Ha en bra lördag. Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0