Fredags"mys"

Bland den bästa känslan som finns är att göra någon man älskar lycklig och verkligen se det på personen. Just det fick jag och My göra idag, badrummet var verkligen uppskattat. Sånt gillar vi!


Nu är jag i Rockneby precis som planerat. Jag inte inte påstå att jag trivs, men jag kan inte heller säga att det är jättehemskt. Jag vet att imorgon kväll kommer vara värre, men då vet jag också att det är sista natten. Sista natten på obestämd tid. Skönt.. (får man säga så?)
Frågan är vad jag ska göra imorgon.. antigen tar jag det lugnt, eller åker jag in till stan en sväng och kollar julklappar, eller så kan jag underhålla mig med att typ putsa fönster för att det är så högt upp och jag gillar att utmana ödet. Fast jag vill nog komma härifrån levande, så fönsterputsningen skippar vi!
My kommer ut på eftermiddagen vilket är toppen.
Sällskap. Skratt. En bästa vän. Att man behöver!


Paus i idol nu också, undra vad man ska sysselsätta sig med. Ett glas vin står på bordet bredvid mig. Ja, har man inte sällskap så skaffar man sig helt enkelt det! Sällskap i form av vin. Fredagsmys!

Nehe, allt för mig just nu. Jag ska försöka hitta min brors mobilsladd så att jag kan lägga in en bild på resultatet av badrummet. Men den som väntar på något gott...

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0