Fredag

Igår var en ledig dag som innebar tatueringsdags. Med My & Tove vid min sida så blev det gjort och resultatet blev toppen. My gjorde ju också en, likadana. A friendship that will last forever. ♥
Ja, bild på den får ni se senare någon gång. "Sisters in arms" står det i alla fall med två hjärtan också. I love it!

Sen på kvällen blev det en promenad till Maxi, mötte upp Tove i Berga centrum typ och sen vandrade vi bort. Och nästan ända hem. DUKTIGT av oss. Vart går vi ikväll? Eller går vi ut ikväll kanske? Vi får se lite :)

Har i alla fall varit på jolbord med jobbet nu på Scandic hotell. Inte så gott faktiskt. Eller jo, sillen & brödet var helt okej. Jag var inte hungrig..
Jag mår illa... det gjorde jag innan julbordet också. Inte okej. Det går nog över snart!

Och sen är det ju dethär med julklappar! VILKA ska man köpa till och VAD ska man köpa? Dilemma. En heldag på stan på söndag? Jag har nog inget större val. Vem vill med?


"Och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0