Tisdag

Jag kan börja med att säga att min hals inte är det minst bättre. Sitter just nu och dricker massor med Te i hopp om att det ska försvinna. Är iaf på jobbet idag. Man kan inte ligga hemma för länge för att man har ont i halsen, det funkar inte så!
Igår var vi iaf inne och betalade det sista till resan. Vet ni en sak tjejer & Matthias? VI SKA UTOMLANDS! 42 dagar kvar för övrigt. 9 dagar kvar till tatueringen. Och idag ska jag ta vaccin mot Twinrix. Hoppas jag överlever och att inte vaccinet typ slår ut mitt hjärta eller något. Det kanske bara är svinisvaccin som kan det, men man kan aldrig vara nog försiktig. Nej men jag ska nog överleva det. Jag har aldrig varit nojig för sånt här innan så jag förstår inte varför jag är det nu :P Men jag ska nog överleva det som alla andra normala människor.

Nehe, nu är det mer te som gäller för mig. Hoppas ni får en bra tisdag. Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0