Konstiga drömmar

Jag tänkte berätta för er vad jag drömde inatt. För det första hade jag sjukt svårt att somna, tog nog upp emot någon timma kan jag tänka mig. Och när jag väl somnade så drömde jag att...
...jag skulle åka till jobbet. Min röda ford, cabben, stod uppe på parkeringen och jag gick dit. När jag väl kom dit så möts jag av en bil som är totalkvaddad. Cabben är avriven och ligger vikt bakåt på bilen, i bilen hade jag en madrass av av någon anledning som låg utanför och bildörrarna vad helt öppna. Bredvid bilen står ett gäng killar. Den ena var ganska stor och jag frågar vad fan de håller på med. Får bara ett hånskratt till svar. Min bror dyker upp av någon anledning och ryter till dom "Vad fan håller ni på med? Såhär gör man inte, är ni helt dumma i huvudet?" och i den vevan kommer den stora killen fram, lyfter upp min bror och ska slå till honom. Jag går fram, slår till killen ordentligt och ryter att han ska ge fan i min bror och gå på mig om det är något. Rasande var jag. Killarna gick därifrån och min bror försvann på något mystiskt sätt. Jag gick in igen och var fly förbannad. Inte för att bilen var kvaddad, utan för att dom hade gått på Henrik. Sen vaknade jag med ett ryck helt uppstirrad kl. 02,14 och tror att jag har försovit mig. Och hade efter det svårt att somna om igen.
Typiskt!

Undrar för övrigt vad det kan betyda? Någon som vet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0