Onsdag

God dag mina vänner. Hur går det för er med julklapparna? Jag har en ynka julklapp kvar till min moster, förslag på vad jag kan köpa? Jag har ingen som helst aning om vad jag ska köpa till henne, svårt! Ska ta en runda på stan när jag har slutat jobba och kolla lite. Sen måste jag hitta en klänning till julafton & juldagen också, en snygg julig sådan.

Julen närmar sig med stormsteg nu. Redan imorgon är det julafton, 24:e december.

En sista grej nu bara också. Vart fan har kylan tagit vägen? Snön får inte smälta tills imorgon, för enligt min egna oskrivna lag så ska det vara minusgrader och pudersnö till knäna ute på julafton. Kom tillbaaaaka kyla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0