Tisdag

Godmorgon! Satan i gatan vad jag fryser idag, så det fick bli mjukisar till jobbet. Kanske inte är så uppskattat av de andra, men jag orkar faktiskt inte bry mig!

Igår efter jobbet påbörjade jag äntligen julklapps-shoppingen på riktigt! Har nästan alla julklappar klara, eller ja, jag har tre stycken kvar. Den ena av de kvarstående vet jag vad som ska köpas. De två andra, ingen aning! Men sånt får lösa sig idag faktiskt :-) Ska på stan en sväng med Tove och dona lite! Undra om jag kanske har ett paket att hämta ut i rockneby också? I så fall får jag ett sms sen och då kan jag hämta det ikväll. YEY! Inte för att det gynnar min särskillt mycket, men det är alltid skönt att ha julklappar färdiga!

Och just det! Jag har min bil nu igen, med vinterdäck! Kors i taket! Haha.. så nu är jag inte så handikappad längre, skönt! Men nu måste jag fortsätta jobba. Ha en bra dag! Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0