Dagens

Vi kör en dagens! (Ganska onödig & tråkig information)

Dagens humör: Inte mycket att klaga på, lönen har ju kommit :)
Dagens mående: Ont i ryggen och täppt i näsan. Men jag har vant mig vid det.
Dagens borde: Åka till polisen, men det hinns inte med. (Måste fixa mitt pass...)
Dagens frisyr: En knut på huvudet då jag verkligen inte orkade tvätta håret imorrse.
Dagens klädsel: Mjukis kläder & gosiga uggs! ♥
Dagens planer: Jobba till 17, sen stan med Tove.
Dagens vill ha: Systemkamera (alltid dagens vill ha, tills jag har köpt en!) Och eventuellt två miljoner och ett hus i Frankrike? Det är väl inte för mycket att önska sig av tomten i julklapp va?
Dagens längtan: Gran Canaria, 20 januari - 3 februari.
Dagens fundering: "Undra hur julafton kommer sluta..."
Dagens beroende: Kaffe & varm choklad, varannan gång! Ett starkt sug efter hanburgare också.
Dagens tråkigaste: Att stiga upp imorrse... fyfan. Jag hade kunnat ge mycket mycket mycket för att få ligga kvar i sängen i yttligare några timmar.
Dagens tidning: Läser typ inte tidningar.
Dagens låt: Pink - Mean och all mysig julmusik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0