Lördag

Det blev ingen utgång igår fast vi planerat det. Åkte en sväng genom stan istället för att sedan spela en runda Uno. Eller två rundor, men snabbt gick dom. Sen vart det sovdags för oss för att orka med dagen som består av jobb. När jag vaknade imorrse så kunde jag inte vrida hurvudet åt vänster. Helt bombsäker på att jag hade fått nackspärr men det är mycket bättre nu så jag har gett upp den tanken ;P SKÖNT!

Jag är för övrigt typ FÖR hungrig. Inte ätit frukost idag heller. Fy på mig! Men min söta lilla bror var tydligen i stan så han ska köpa pizza till mig. Jobbigt bara att jag har lunch vid 16 eller 17, kommer inte riktigt ihåg, men pizzan är här nu och bara väntar på mig! Lite jobbigt att jag typ blir mätt efter en fjärdedel, men vafan. Mat måste man ha!

Nu ska jag jobba. Ha en bra dag :-) Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0