2009-12-18

Varannan minut fryser jag & varannan är jag jättevarm. Tror att jag håller på att blir sjuk! Tyvärr. MEN det stoppar inte mig den här gången. Jag är glad & på bra humör. Spela boll om man har feber eller något i den stilen, det finns värre saker. Imorgon är det Veddes 20års fest som gäller och sen vidare till Kåren. I like! En ny fin vit klänning är inköpt kvällen till ära. Vi kommer få superduperroligt! Fast jag jobbar till 21, men jag är inte bitter!

However. Är ni nyfikna på att se tatueringen? ;-) Den som väntar på något gott.... haha. Äh, ni får helt enkelt se den någon dag. Tiiihihi!

Nu ska jag jobba vidare. Har snart min sista fika och då blir det kaffe. YUM! Kram! ♥


(32 dagar kvar dream-team! En månad & två dagar. Trettiotvå dagar.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0