Brrr!!!

Ett konstaterande: Det är inte roligt att gå upp på morgonen när det dröjde två evigheter innan man somnar på kvällen. Och att sen sätta sig på en fullprpppad buss och huttra vid 07.20 på morgonen är inte heller så skoj, men en nödvändighet har jag hört. Och promenaden från bussen till jobbet var verkligen en nödvändighet idag annars hade jag nog aldrig vaknat till ordentligt.

Nu ska jag försöka få tag på min far och se om han kan köra in med mina vinterdäck sen när jag har slutat jobba. Fixar jag bilen så är det ju ett problem mindre och då hinner jag nog till och med fixa julklapparna tills julafton, vilket skulle vara en fördel. Ha en bra dag! Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0